100 Frågor om mig ! de du vill veta men slippa fråga ; )

1. Vad är klockan just nu? 00.12.
2. Vad lyssnar du på för låt just nu? When you love someone.
3. Vad har du för underkläder på dig? trosor.
4. Vad har du för mobil? samsung, ja just de ; )
5. Hur mycket pengar har du? Inte som Ingvar kamprad iaf.
6. Har du något jobb? Noe.

7. Vad har du för färg på din tandborste? rosa/orange
8. Vem saknar du? Ojj, för de vill man skriva här?
9. Har du några komplex? Ohja!
10. Vad vill du bli när du blir stor? Stadsminister

11. Vilka låtar vill du ska spelas på din begravning
? Forever young, I swear och sen någon Magnus Uggla låt bara för att de är så jag : )
12. Hårfärg? blond.
13. Vad skulle du kunna döda för nu?för att jag skulle kunna veta vad jag vill!
14. Vad har du gjort i helgen?Festat & vart extremt bakis, och sen umgåts med min familj såklart<3
15. Smycken du har på dig? Piercingar.
16. Vem vet mest om dig? Mamma
17. Vad är du rädd för? mörker, clowner, höjder, sjukdommar.
18. Brukar du ha otur? Är clowner läskiga? gillar tanter små kakor?
19. Vilken är kontakt nummer 13 i din mobil och vad har ni för relation? Dennis, känner inte han så bra, men han verkar vara en skön snubbe! : )
20. Vem har den snyggaste kroppen i världen? Min lilla hemlighet.
21. Favoritband? Men inte fan vet jag : P
22. Vem är snygg? De finns många snyggingar jue ; ) vore taskigt att peka ut någon : O
23. Har du några fobier? baciller & tröga människor
24. Har du ätit något godis idag? Aa : (
25. Har du fått IG på ett prov? Jo de har väll hänt men de e sällsynt!
26. Vad väger du? 54
27. Fem saker du har på dig just nu? linne, trosor, sockor, hörlurar & en toffs.
28. Dagens smink? gammal masccara ! : )  skiiiit sniiiggt
29. Favoritfärg? GUL I LIKE THE SUN!
30. Är du fjortis? då skulle jag vilja ställa en motfråga, e du taliban?
31. Har du en dator i ditt rum? Jao.
32. Favoritlärare? har många.
33. Vad har du gjort idag? Pluggat&ChiLlat vettu!!
34. Vad har du ätit idag? allt möjligt..
35. Dagens roliga? Att jag & E ska gå i kyrkan, de e ganska kul : P de e som typ jultomten på hawaii..
36. Vilka färger har du i ditt rum? blue like my eyes haha!!
37. Favoriträtt? De jag lagar!
38. Har du spytt offentligt någon gång? Näe men jag la maten jag hade ätit tidigare på dagen på en parkbänk, för den fick inte plats imagen.
39. Är du duktig i skolan? OM JAG ÄR! är göran person cool? Vill man krama Tomas dileva!? JAAAA..
40. När var du utomlands senast och vart? I Juni i Prag.
41. Har du varit vittne till ett brott? hm..
42. Har du sett en död? På film, många gånger till och me..
43. Har du något husdjur? Sessan Korven Montazami Bohman min lilla kissecäät..
44. Har du haft vattkoppor? JA! har faen märken kvar, cool e ja ärr oh grejjer värsta gäängstha..
45. Är du singel? Aa, de kan du skriva uPP!
46. Favoritdryck? PUCKOO<3
47. Älskar du någon? Min familj & Mina närmaste vänner, ni vet vilka ni är.
48. Vad köpte du senast? Snus.
49. Har du ätit glass idag? Neeej de har jag inte : )
50. Känner du någon som är bög? Ja : )
51. Känner du någon som är lesbisk? Japp, eller bi.
52. Har du varit på en konsert? Jao.
53. Senaste utlästa bok? Mästaren & Margarita
54. Har du någon bästa vän? Ja de har jag <3
55. När klev du upp imorse? 11.oo typ
56. Har du krockat någon gång? mm, så inte coolt va de.
57. Vet du vad sXe står för? borde jag det?
58. När flög du senast? typ 2 år sen.
59. Äger du något märkesplagg? Ja. nästa spännande fråga!!
60. Spelar du fotboll? Gräset är grönt bollen är rund?
61. Vem ringde du senast? Eemelie
62. Är du homosexuell? ne! killar e liiiivet : D..
63. Är det fint med killar som sminkar sig? NEEJ TACK!
64. Är du allergisk mot något? nääe!
65. Vad är du för stjärntecken? Tvilling.
66. Är du sexig? ofc my horse!
67. Åker du slalom? Beror på hur man ser de.
68. Är Måns Zelmerlöw snygg? Jag sa nyss, jag gillar inte killar med SMINK!!
69. Brukar du se på Idol? Aa, uttagningarna sen suger de.
70. Brukar du sjunga för dig själv? Always alldays
71. Hatar du någon? Ingen är värld den energin, men jag kan säga som så att de finns folk jag undviker.
72. Har du kysst någon av samma kön? Ja.
73. Vilka hemsidor är du medlem på? fb, badboll, nattstad.
74. Har du spytt upp mat med flit någon gång? Neeej : D
76. Har du varit på en festival? Nääe du vet du vad!! fast kanske skulle va kul ändå eeh va fan!
77. Har du någon brevvän? Nope, men jag vill ha (a) hahaa

78. Har du onanerat idag? Nej
79. Vem kramade du senast? Ja du!? här slänger vi ut kramar till höger & Vänster..
80. Har du haft sex på en skoltoalett? N E J !!
81. Var den här listan rolig? N E J !!
82. Hur mycket pengar har du på telefonen? typ N A D A ! hehee
83. Cola eller fanta? pengar eller monopolpengar?
84. Är du vidskeplig? går inte på A brunnar, saltar om jag ser en svart katt, och lägger ej nycklar på bordet ; )
85. Vilken dialekt är fulast? ötskötska
86. Vad ska du göra i sommar? RÖjja : ) Och mina planer me bästa Eeme : ) Power meet, och sen umgås med min kära familj <3
87. Filmtips? att göra en pudel
88. Vad är det för väder ute? Istid
89. Vilka hårfärger har du haft? Alla
90. Har du vunnit en tävling någon gång? Japp ,de har jag.. sist jag gjorde de vare lite på fusk, men alla medel e tillåtna i krig..
91. Har du sett ett stjärnfall någon gång? Nää, : (
93. Vem pratar du med på msn nu? De ni ; )
94. Är det fint med gladiator skor? skiit gÖllit
95. Är du brun? vit!
96. Vilken färg har stolen du sitter i? ligger i sängen Annars.
97. Har du webbkamera? ja
98. Säger man kex eller chex? KÄÄÄXZ sääger jarå men..
99. Har du varit ärlig när du har gjort denna listan? JA! I SWEAR!!
100. Hur lång tid tog det att svara på alla frågor? Ja du har gjort massa annat också, så typ en timme.. : o

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback