Höjden av fail!


Jag insåg så här nu på kvällskvisten att jag inte kan leva utan min facebook. De går inte. har för mycket där, och jag kan inte få tag på karrow så jag kan få koden för hon jobbar och för de andra har jag inte ens hennes nummer så då var det ju as bra med de, för jag har inga nummer just nu, har en annan mobil eftersom man dogde, och laddaren e hos min kära kusin, Wiihoo..
Har försökt att komma in på alla möjliga sätt och har gissat så många olika lösenord, karrow har verkligen kommit på något bra, jag har försökt att komma in på både min och karrows mail men hon har tydligen något annat lösenord där än vanligt : ( Har försökt att svara på våra hemligafrågor men utan framgång, min hemliga fråga är min farfars yrke.. HUR FAEN KAN MAN VÄLJA DE, näär man inte vet vad sin farfar har jobbat med?? Ärligt talat, blir så jävla sne, men de är typiskt en sån där grej jag gör, bara för att..

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback