smala sussie& glada huddig!

Sitter och kollar på min älskade smala sussie, me mammi :D Den e så jävla bra jag älskar Pölsa! ! Han äger jue ALLT!! Va på kalaset också, och vi överlevde! Och Karrow blev jätte glad över sina presentisar, : ) Kul att man kan göra någon nöjd en dag som denna!! haHaha, annars hade jag tänkt gå ut och käka och gå på biO med min eemelie, men de blev inte så, hon mådde inge bra lilla stumpan, och de gör inte jag häller så de jämnar ut sig, Vi ska nog ta´t imöRra ist! Vi ska gå och se "hur många lingon finns de i världen" De e dom som va med i glada huddig, Så jäävla UNDERBARA!! jag älskar´t , fyfan vad jag kollade sönder glada huddig, man blir så lycklig, satt och grät och skrattade och grät lite till..
Jag älskar han regisören också^^ Så GOOO!!
Han sa jue de att han var orolig nä han drog igång projektet, att han trodde att han tagit sig för myk vatten över huve, och tänkte nu kommer jag komma dit och dom kommer dregla på mig, och de kommer bli kaos!
Men sen sa han att istället mötes jag av glad människor som gav mig en kram och sa : "Gu va kul att du e här!"
Jag tycker de e underbaart att dom e så glada, har aldrig sett sån, REN LYCKKA!!
Vi som har de så lätt, inga sjukdomar som har alla våra delar på rätt ställe ska va NÖJDA, och glada, men vi e inte de vi e väldigt otacksamma och skiter mer eller mindra i saker, medans dom njuuter av att sjunga en sång, hitta på något eller att SOLEN lyser! De e Vacker´t
ÄLSKART!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback