blääblaablu!

vilken kass dag de har vart : / ärligt : S ! Vad har jag gjort? Städat , tvättat intressant att veta mm, mYcket^^

Sen har jag baraa pratat i telefonen hela dagen typ, mest me Jacké om allt&inget och han har så snälla kommentarer, men som sagt jag uppskattar ärliga människor.. och de e de minsta
man kan säga om Jack, han är lite över ärlig
men sånt man får ta tillskillnad från vissa andra.
Blev grymt irriterad på en person igår som inte verkar kunna ngt annat än att ljuga :  /
De e så fult, jag har inga som helst KraV på folk, förutom ÄRLIGHET och de är tydligen för myk begärt.
Aa, men visst klart man kan dra en vit-lögn ibland de gör nog alla, men jag har iaf så myk stake
så jag kan säga vad jag tycker, så jag kan skilja på rätt&fel..
Och visst ja e inte världens bästa ängel, jag har också gjort fel men jag skulle inte ljuga om dom.
Föresten är jag sämst på att ljuga så de spelar ändå ingen roll! Hahahaha finns fan ingen sämre än mig på att ljuga de syns typ en mil bort och jag blir as nervös, röd i ansiktet kan inte andas, medans jag känner att de kommit upp en snurrande text runt huvet där de står liar, liar, liar!! hahahaha..
Jo men man kan jue inte va bra på allt, och för de andra är jag glad över att jag har tillräckligt mycket samvete..
Jag blir ärligt äcklad av människor som säger en sak till dig och gör en annan.
Förstår inte hur du kan göra så dära, inte så att jag grinar blod, vill mer backa över dig med bilen....
men de är bara själva princip saken, men de som är värre än dina lögner är att, när jag väll kommer på att du ljuger slutar du inte där utan fortsätter, ljuger lite till, och vänder allt till mitt fel och tror att jag är så jävla dum så jag skulle köpa de..
jag må vara BLOND men inte dum i huvet..
men såna som du får tillbaka den skit dom ger en vacker dag,eller en regnig inte fan vet jag! och jag bryr mig ärligt inte..
För efter de hära inlägget finns du inte i mitt liv längre, behövde bara skriva bort dig och av mig..
livet är för kort för att slösa på idioter..
Men who know´s du kanske också blir människa en dag.. hahaha nej de där varför mycket begärt av mig.
men man kan väll alltid hoppas, min svaghet är att jag har ett hjärta, och många använder de emot än, men min syrka e att jag är fullt kapabel till att tänka, och du jävlades med fel person, använd inte mina svagheter imot mig!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback