love? No, I prefer vodka .

Det är så logiskt alla fattar utom du.

So what´s new? Vaknade för ett tag sen när Karrow kom och la sig och skulle sova, här sover vi i skift ; P Passade på att gå upp för att fixa lite saker men mår illa förtillfälet så fasnade vid datorn, skit drygt mått illa flera dagar nu, men de e väll säkert min överarbetade hjärna de är fel på eller något ;D Ayaa skit i de, förövrigt är de iaf bra, förutom att jag verkligen vill att Karrow ska vakna så jag kan tvinga henne att ge mig min fb-kod, jag lyckades nästan att komma in på den igår om de inte va för att hotmail e så fucka´t och inte ens kan ta emot ett mail..  ayaa nog om de.. Sen de andra, jag blir så trött på mig ibland, I love my self, men ibland är jag&jag inte riktigt överrens.
Jag fattar inte varför jag får skuldkänslor för vissa människor, typ ibland bara om jag råkar tänka en dum sak om han som sitter i kassan på konsum! Så vill man lixom nästan ge han en kaarm och säga förlåt, samma sak är de om någon behandlat mig illa, och jag gör ngt mot den, så mår jag ändå dåligt över de, fast medans jag skriver de här förstår jag nog varför iaf, för att om någon gör dig illa, så är de dens problem, när du gör något dåligt emot någon annan blir de problemet istället dit, och då är de lite skillnad eftersom de är du som gör de och inte den.
De är enklare att skaka av sig vad andra gör, ist för de du själv gör, eftersom de är dig du måste leva med inte någon annan, Aya, fuck that, ibland lägger man helt enkelt ner för mycket tid i omöjliga saker bara för att se vad som händer, eftersom att människor är så otroligt nyfikna. Men om, tänk om, varför ? Och så vidare, jag har lärt mig att bara släppa de, för även om du kanske inte alltid får svar på saker rakt ut, så får du oftast de ändå, de du ser är de du får. Jag är inte redo, betyder också jag är inte redo.. jag vill de, jag vill inte de betyder exakt de och inget annat.
jag vet inte eller när man tvekar betyder att man helt enkelt inte vill, för om de är något man verkligen, verkligen vill skulle man aldrig tveka, då skulle de va en självklarhet..
Svart & vitt de finns inget grått. Skit i samma och ni som läser de här kommer inte fatta ett skit, och de gör typ inte jag häller, man jag vet ju vad de handlar om, men jag behövde bara skriva av mig det, bara så, ni kan lådsas som att de hära inte ens finns :D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback