Upp & Ner som en jävla jojjo..

Fyfan asså, : S Ja sitter här hemma hos Karrow & vi har en deppdag, verkar som de har smittat av sig på henne med, neej men ärligt, vi har haft en trevlig dag på stan helt fantasikt faktiskt hahaa, me massa sjuka grejjer, efter som vi är som vi är : D men vi har båda vart upp och ner som två berg-o-dal-banor, men that´s us today..

Meen ikväll blir de bara massa mys med min karrow, och så kanske de blir lite mer pluggande.
Hoppas man får sova mer inatt, när biffis låg och spottade sten, så jag somna vid 5, och så kommer karrow
med en kopp kaffe kl 10 till mig och säger godmorgon :D
Man ba, men varför väcka mig mitt i natten kvinna, vad har jag gjort dig för ont?
Och Imorgon ska vi tagga för vi ska fira Karrow´s födelsedag, och Niclas två av mina sötnosar : D !!
Kuuuligt : D
Ooh jaa oh ja vet en annan sak som händer imorgon men jag berättar den ALDRIG !
MUHAHAHAHAHAHA.. .. .. .. ..

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback