Ni som bor i mitt hjärta

Alltså jag har verkligen insett hur lyckligtlottad jag är! Jag har en fantastiskt underbar familj, som jag älskar mer än massor <3 Och så har jag dom finaste ängel-diamant-guldklimparna till vänner <3 , vad mer kan man begära? allt annat är bara ett plus, och allt går bra när man är omgiven, av såna fantastiska människor! Jag är så glad att ni alltid finns här 24/7 365! och ni ska även veta att jag gör allt för er.

Imörgon ska jag hem till Mitt hjärta Carowline vi ska ha tjejkväll med massa girltalk oh herre min gud, de lär inte bli heligt för då ska allt skit ut, får hoppas att Karrow inte har några kristnagrannar, för annars lär dom ju flytta rätt omgående! : ) hahaa, man ska inte vara så känslig iaf inte om man ska vara i närheten av oss, inge mr.fin i kanten här inte de går FEEEEEEET bort!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback