lycklig, ångest, för myk tankar typisk Tessan dag?

Ja jag tror de iaf, allt på en gång! De e bara att köra!! Näe men jag har haft en toppen dag faktiskt, satt och solade ute i dag, sååå skönt! Fan vad glad man blir när de börjar bli varmt allt känns 1000 gånger enklare, ska njuuuta varje dag i sommar!!

Sen har jag och min kära Mamma vart runt och shoppat massa grejjor till imorgon då vi ska ut och röjja : P hahaa.
handlade massa kläder smink och sånt, men vem bryr sig :D hahaa :P "Oh vet ni jag köpte en skiit gÖllig klänning idag, ska ta kort och lägga upp den hahaa nOOOOOOOOT!"
Nääerå, de slipper ni, Just ja, sen så när vi skulle köpa sprit på bolaget, så hade jag glömt mitt leg i bilen, och mamma ville att jag skulle gå ut och hämta de utifall dom skulle fråga, sen sa hon för du ser jue faen inte ut som 20, man ba TACK!! hahaa
Sen när vi va och kolla kläder hittade jag en jätte söt tröja, till henne, och höll upp den framför henne och sa ; du skulle va jätte söt i den här, och mamma svarar SÖT!?, jag vill inte va söt, inte ens du vill va söt, hahahaha hon är rolig hon : D .. De e sant de fiins inge värre än när folk kallar en "söt" snygg eller inget!
Ja och nu sitter här har precis solat, fyfaen alltså jag måste va den enda i världen som ligger och oroar mig att solariet ska spränngas de känns verkligen så : S, så ibland vågar jag inte ens sola klart, Men idag gjorde jag de hahaa : D Håller på att blondar håret nu, jag e otrolig, ja e blond och ändå måste jag baraa fära de, lite skadat av mig, men de ska faen inte få må för bra, då kan de jue börja växa och grejjer!! : o
TACK OCH HEJ , glad att va mig.

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Robin

Va de inte du som fick visa leg när du köpte energidryck hahahaha

Postat av: Thereyse

Jo de va jue det :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback