Jag vill iaf att alla ska gråta as mycket!

Satt och tänkte på en sak just nu, de här med begravningar, alla säger att : " När jag dör vill jag inte att ni ska gråta för jag vill att ni ska komma ihåg mig som en personen jag är, och le tillbaka när du tänker på alla minnen " ..

Men så vill inte jag ha det! Näe jag vill att alla ska gråta jätte myk, för när jag är där och kollar till läget, vill jag att folk ska vara ledsna, hur kul skulle de kännas om alla bara satt där rakt upp och ner, näe dåe  skulle man jue inte känna sig saknad för 5 öre, utan de här blir dealen mina vänner, om jag dör så gråter ni, och då lovar jag er att jag ska le från himlen : ) .. 

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Karrow

HAHAHAHAHAHAHA!!!! jävla pucko xD

klart vi kommer gråta om du dör xD vem ska annars vara den som piggar upp oss när vi mår skit ? :P



whit love frugaan <3

Postat av: Paoii

haha men det är ju så jag också vill ha det,. jag har ju planerat fetaste gråt låtarna just för att det ska va omöjligt att skratta ungefär!

Postat av: Thereyse

Men det är juuu så det ska vara !! FAn man ska ju va saknad annars känns de ju som att man har lev´t i onödan.. : D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback