friday I´m in love

Usch vad tänkte man med!? Tänker inte gå in ngt djupare i vad jag menar, men alltså när man kollar och tänker tillbaka på grejjer som va förut förlänge sen, känns de som att någon annan måste ha tagit över ens kropp, vore jue enklare så, för man tänker tänkte jag verkligen så? Tyckte jag verkligen så? tyckte jag verkligen om honom?

Och då äre enklare att tänka, neej! De va inte jag som gjorde de där, de var den där ailen som bodde i mig på den tiden; )
Har nyss vaknat så där var den dan borta, tänkta laga lite mat tills Mammie&Rollie kommer hem: )
Och nu äre fredag och då äre FEEST, oh jag är bäst! Du ser Ut som en Häst...
Näe nu e de bara slänga ihop fooden, på me musiken, fixa sig, sen börja för festa för ikv ska jag och min älskade mammie ut, vi ska träffa moster och hennes jobb där ute.. JaPpp de blir kul de ut och RÖJJJA me Mamma : D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback