Den myndiga fisken!

Biffis<3 Det är Karrowsfisk, egentligen Ullas (hennes mors.) : ) !! Men han är som en hund, han ligger och kollar på mig nu med hans gÖlliga små pepparkonsögon medans jag skriver det här<3 sen brukar han kolla på tv, SÅÅ SÖT SÅ MAN SPYYYYR È HAN<3 han är 18 år gammal, e inte de rätt cooligt för en firre? han skulle kunna bli 10 år sa dom, så han lever ju lite på övertid, men ser hur pigg och FRÄSCHIG Ut som helst, maan vill bara klappa han.. Var bara tvungen att berätta om våran lilla gULLunge. Han e flörtig också den tokskallen, han flörta med mig nu, hahaha han stängde bara ena ögat och öppna de dirr, tror han känner av de jag skriver om honom : ) hahahahaha.. '


Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jack

BIFFISSSSSSSS IS THE SHIT OF DOOM <3

Postat av: Thereyse

B.i.f.f.ii.s <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback