De har gått förlång tid om man glömmer sitt lösenord!

alltså det var alldeles för länge sen jag uppdaterade, som sagt livet kom ännu engång imellan ska aldrig låta de hända igen, och såhär, några stressiga och händelserika veckor senare så e jag tillbaka, kände  att jag höll på att gå alla mina fb-vänner på nerverna med 700 - nya status uppdateringar i timmen, jao då insåg jag att blogg kanske va ett bra allternativ trots allt, för här kan ju folk ändå, välja själv om dom vill läsa de, och jag kan uppdatera huuuuuuuur myk som helst, så kan ju bara säga att den kommer bli sönder bombad alla max , me allt som händer och sker tankar och hit&dit!!

Mycket förändringar har detta år bjudit på, och står mitt i förändringarnas-tornado just nu!
"ge mig lung efter stormen" Hoppas att allt blir till de bättre jag jobbar iallafall ditåt!
Har många tankar om hur jag ska göra, och vad jag ska göra, men de behåller jag för mig själv en stund.
Men jag är ändå lyckligtlottad, jag har min otroligt underbara familj och mina fantastiska vänner!
Och de är jag grymt tacksam över! Ni betyder <3
btw , jag och eemelie ska gå i kyrkan på söndag, vi tänkte köra en desperat utväg på att göra livet bättre : ) hahaa alltid värlt ett försök sen ville vi se en gudstjänst också, baraa för att vi e så coola och vill se hure e! ^^ De ni, vi e kompis me jesus vi VÄRSTA TRIION! vi tycker om att dricka vin och käka brööd tsm, hahaaha nerå, tillbaka till allvaret vi ska faktiskt dit, sen ska vi hem på spa-kväll, och sväraa som fan!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback