Ärlighet varar längst?

trodde jag skulle få sova tidigt idag, men de kunde jag fet glömma ;  ) Eemelie ringde och väckte mig, men de gör inget va trevligt att prata några timmar med mitt alldeles egna mongo, hon e en vampis, som röker svampis och haar dampis : P älskarnà vi har en sån fin relation, : ) Den äger men vissa människor som inte förstår vår humor, brukar ärligt fråga varför i helvete vi umgås med varandra, oh vi tycker de e jätte konstigt för vi älskar varandra jätte mycket, men stämmningen är hård fast hjärtlig.. 70% jävlighet&BUS, 20%Allvar, 10%Kärlek = 100% Ja & eemelie, men vi har så kul fiinnns ingen ja har så kul me, och ja tror att de e svårt att ha så kul som vi har, vi e så OTROLIGT jävla lätt roade så de finns inte i världshistorien, vi sitter utan problem hemma en fredag kväll, och gör armband, leker vem vill bli miljonär bygger korthus, vad som helst, de e inte roliga saker i sig, men de beror vem du gör de med! Ge henne och mig en kartong, sax lite papper, efter en timme kommer vi ha garvat så vi gråter 739 gg, och vi kommer garanterat gjort något helt sjuukt! Men trotts allt detta, så älskar vi att trycka på varandras svaga punkter, och speciellt om de e ngt den andra har gjort som stör oss, vi skulle kunna sitta i timmar månader och år! Och klaga över de, men de e inte bara varandras utan, vi säger i största allmänhet vad vi tycker och tänker till alla, vilket är en ganske positiv grej i för de mesta iaf!

Som tex när vi prata i telefonen idag så sa jag till henne, jag va så jävla irriterad igår och de råka gå ut över en viss person, som jag råka säga både de ena och de andra till! De jag sa var sant!
Men dock hade inte han så mycket med de att göra, och hon säger jag sa samma sak fast till en annan person idag..
Rakt på, man sparkar jue där de gör ondast..
Nu kanske de låter som om vi gillar att va elaka, haha jo visserligen med glimten i ögat, men annars, näe vi e snälla som jaa, den snälla som krokodiler :D Näe men ärligt båda två har stora hjärtan mycket, och tror gott om alla, är öppna och trevliga, och vill tro de bästa om människor, dock så tänker inte alla som Ee&Jag, och de händer när man e godtrogen att man åker på en och en annan käftsmäll men de är de värt!
Som Jack jämt brukar säga till mig när jag frågar han hur han uppfattar mig, dåe säger han, när man är snäll mot dig så ger du 1000 gånger mer tillbaks och du har ett hjärta av guld, men fittar man sig med dig, dåe kan du va den största äckligaste drygaste bitchen i världen, Och aa, de e stämmer bra på mig & eemelie vi kan göra mycket för människor så mycket vi kan ge allt, men kom ihåg att den dagen du gör någonting bakom våra ryggar kommer vi trycka där de gör ondast! Och inte bara de utan vi är ärliga också, och tro mig ärlighet är inte lika fint som de låter för de är inte många människor som kan ta de hur mycket dom än predikar om det, Utan ist för att snacka skit bakom varandras ryggar ringer vi upp varandra och säger Fy fan jag tycker du va helt jävla dum i huvet som gjorde så!! eller om jag frågar tex, vad tycker du om de här!? Så säger den anda rakt ut neej jag tycker du e cp om du väljer att göra så, VI HAR SKRIKIT VI HAR BRÅKAT , vi har hatat varandra imellan åt MEN vi har vart ärliga, inte bara lulla me för att berätta för någon annan vad man egentligen tycker, Och de är de som är så skönt att veta att man verkligen har VÄNNER, såna som finns där vad som än händer? Såna som inte vänder dig ryggen i något? Såna som kan säga vad DOM tycker.. Såna som man kan gråta med skratta med, Jag är så glad att jag har den turen VERKLIGEN, hade aldrig ståt ut med den där ytliga skiten som vissa människor håller på med..
Den dagen du inte kan ta vad dina vänner tycker, eller kunna berätta för dina vänner vad du tycker, den dagen lär du inse att du inte har några, för dom skulle inte stå kvar vad du än väljer BARA om du är/gör som dom vill!
Jag har tur!

vampis, som gillar att röka svampis
haha och har diagnosen dampis

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Eemelie- syster

Jag älskar dig i all evighet

Postat av: Thereyse

och jag dig min vackra blomma : ) <3 Vi har tur vi!

mer tur än dom flesta har, jag är glad att vi blev oss!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback