Till min vän.

 Har nyss haft ett långt samtal i telefonen med en kär old Vän Som jag faktiskt saknar <3
 haha du e helt sjuk, men on a good way.. Din&min humor kan tyvärr inte skriva allt här då vissa är känsliga, men allt är med glimten i ögat!
Men de jag kan säga iaf är att vi har beslutat att börja på ett gym i västerås där de typ bara tränar bodybuilders, Vilket kan bli en rolig upplevelse som sagt om vi har tur kanske vi kommer med på Outsiders ! Haha

 Ja du gumman vi har många sjuka minnen vi, Skulle kunna skriva hur mycket som helst.¨

Vi gick där på vägen och över en dag kändes de som att vi hade känt varandra hela livet, Vi hade båda gått igenom mycket och delade och förstod saker som andra i våran ålder inte förstod^^, Vilket som också speglar lite av de vi tänker och vart vi står idag.
Trots allt har vi alltid haft barnasinnet kvar! Astridlindgren låtarna, Alla svenska filmer, Så ska de låta vi delar våran mormor sida.
Hubbahubba zuut zuut! Ja du kommer aldrig glömma när vi spelade den där killens flickvänner för att han ville göra sitt ex svartsjuk, och sen berätta vi att vi var 13 och han såg ut som att han sett ett spöke och Sa : ! : O - Ja får säga att jag var barnvakt åt mina små syrror! Eller när vi gjorde ett myrhus och kollade om dom kunnde simma utan ben , eller lura gammlakärringar på ICA - att våran pappa kom från grekland och hade övergivit oss och att vi inte hade någonstans att bo, och tanterna såg helt förskräckta ut tills våra mammor ropa : - MEn kom nu tjejer, eller vododockan eller när vi skrev brev till gud, och kasta ut lappen från ballkongen och sen sprang vi ner och trodde han hade läst den. Eller när vi tvinga "Våran nalle björn att Pussa oss" Och alla gånger vi grät över våra älskade "Killar" till Jan Johansen tänk alla "vackar" dikter våra stackars mammor har behövt genom lida! Du kommer ut från dit rum och gråter : - Mamma kolla vad Tessan har skrivit : ( Uhuhuhuhuh!
 Haha! Oh när vi fick veta att vi var släkt  vi hade jue inte alla chips i påsen, mina kusiner heter så, ja de gör mina med : - Jaha ! Ja deras föräldrar heter så : Ja men de gör mina med : Ahaa och mina kusiner bor där oh de gör mina med : - Och din mammas reaktion men Puckon ni har jue samma kusiner! Ja din mammas namn för oss passar bra, ni e som Nalle puh söta men ingen hjärna : D! Och reptilhjärnor kallade hon oss också.
Vi har alltid haft en speciell relation för varandra, på gott&ont p.g.a att vi alltid har tyckt att de är kul när de går åt helvete för den andra " MED GLIMTEN I ÖGÀT " Villket folk har haft svårt att förstå.
Som tillexempel en vanlig dag för oss är:
Jag ligger sjuk i soffan, du frågar vill du ha saft gumman!?
Jag som borde veta bättre oh vad gullig du e gumman Ja tack, tankarna går dock i mitt huvud kan hon vara så där snäll, du kommer in med "Saften jag sveper och du har blandat den med mjölk SOM JAG HAATAR MER ÄN USAMA BINLADEN!
Sen kan jag jue inte hålla käften häller så jag berättade jue för dig vad jag skulle göra för att hämnas, när du hade somnat skulle jag trycka ner dina fingrar i "ljummet vatten" för då skulle du kissa på dig!
 Min plan var smart, dock sprack den när jag alltid somna tidigare än dig, Så jag åkte jue på den ist, du fick inte ner mina fingrar i vattnet, men efter ett par tappra försök fick jag vattenglaset över mig ist!
OH JAG FLYGER UPP AS FÖRBANNAD ! Och du står och as garvar oh säger du har kissat på dig, du har kissat på dig!
Men en av de roligaste minnen vi har är nog "Den berömda hårborsten" Vi börja bråka över en sjukt töntig grej och du slår din hårborste på min arm, så jag får VÄÄRSTA bulan och hårborsten går av, oh jag började självklart att grina, och din mamma tyckte så synd om mig och du fick vara inte och SKÄMMAS! på ditt rum.
Efter ett tag hör jag dig gråta så jag öppnar dörren och säger men du behöver inte vara ledsen över min arm, oh du svarar : - Men de är inte din arm, Men de där va min bästa hårborste! HahahaHa..
Ja du fyfan skulle kunna förtsätta att berätta i flera timmar, haha måste bara berätta om när Idiot1 & Idiot2 satt på sig snorgröna jazzbyxor för att gå ut i skogen och fånga grodyngel, Och de gick jue bra, Men sen skulle Idiot1 & 2 Göra en pool till ynglena i gräsmattan de det två Överinterlligenta barnen inte tänkte på var att gräs mattan suger åt sig vatten, så vi står och öser , och öser vatten på grodynglena för att dom inte ska torka in utan något vidare resultat, vi gav nog upp efter ett tag och gjorde något annat vi var bättre på.
Ja du! Min tvillingsjäl på många sätt, men trots hur lika och hur avslappnad jag känner mig i ditt sällskap, för du kan verkligen ta fram den bästa sidan av mig, eftersom de är inte många som har "våran humor" Vi behöver inte prata för att fatta, men trots allt de finns de många saker som vi är otroligt olika på.
Den sista tiden nu har vi inte haft en så bra kontakt och jag tycker det är synd, verkligen, för den vänskapen vi har är faktiskt mycket Unik ingen annan jävel lik!.
Men det spelar igentligen ingen roll, för även om du är brevid mig eller 1000 mil bort bär jag alltid med dig i hjärtat, och du kommer alltid vara Min tvillingsjäl en av de människor jag värderar högt, du är viktig för mig, för även om vi kan flumma, så kan vi också ha många seriösa disskutoner. Vi har fått många år tillsammans&ja hoppas att vi har många år kvar : Jag vet att jag inte säger de allt för ofta men jag tar de som en självklarhet att du vet Jag älskar dig gumman!
Nu är du säkert tårögd din tönt Jag känner dig, men glöm aldrig det du är viktig för mig Eemelie Karlsson! <3
Tack för att du finns!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Eemelie Karlsson

Mitt hjärta<3

Så sant som det är sagt, jag lipar!!

Tack tack och åter tack.

Jag behövde höra detta, se detta.. Det väcker mycket känslor och minnen som kanske legat på hyllan ett tag. Men det finns kvar, allt finns kvar. Det är en del av mig. DU är en del av mig. Jag är inte heller så duktig på att visa hur mycket jag uppskattar dig och har uppskattat alla år som du funnits vid min sida. Men jag gör det. Varje minut, varje sekund, varje dag.

Du är en av dom bästa människorna jag mött och som du skriver har vi mycket som är lika men mycket som är olika till sin fördel. Det är lättare så, bra så. För om någon är helt lik en så utvecklas man inte. Men jag har fått utvecklas med dig. Bredvid dig. Du kommer alltid ha en del av mitt hjärta. För alla tårar,skratt,bråk,ideér osv. Du är en av mina änglar gumman. Alltid..De finns absolut stunder då jag avskyr dig och du mig. Men som sagt, vi har nått. Nått ingen kan ta på. Nått ingen kan se. Men det finns där. Som dragningskraft. Jag kommer alltid finnas här, alltid. Jag kommer inte alltid säga det du vill höra, eller göra de du vill göra. Men jag kommer alltid lyssna om du behöver prata. Vill du gråta ska jag ge dig min axel. Vill du skratta så ska jag skratta med dig, vill du gå, går jag bredvid dig. Vill du hoppa, så hoppar jag med dig.

Du försvann, jag försvann. Kanske blir allting en dag som det var förr.

Jag saknar dig, jag saknar oss...



Pussar

Kärlek

Din

Vän

Eemelie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback