Oh !

 Oh skulle precis försöka registrera mig på bloggportalen , men de blev massa strul på sidan precis när jag hade skrivit klart självklart! Så det ska vara (Y), men men bättre lycka nästa gång. Fixar det imorgon istället blev så trött på skiten så jag gör de SEEN!
Men jag är happyface anyway : ) För det har vart en bra dag i dag : ) !!
Näe nu ska jag gå in och ta en lång och vaaaaarm dusch.
 Sen blire att slänga på en Irene huss film och försöka sova, ska jue upp med tuppen imorgon : D Härliigt!
Noooot! Men de blir vad man gör det till, blir nog en rätt soft dag i morgon iaf : D De är jue iaf torsdag ! Vilket betyder nära fredag som betyder ?
 PARTY SÅ klart. -.-,
Sen kör vi på lördag också eftersom vi ska ha hejdå fest för mina kära vänner Sahra och Harald.
Sahra ska flytta till USA, Och Harryboy ska ut i militären : ( Men jag kommer jue träffa er ändå !
 Kommer jue självklart att hälsar på dig i Texas Sahra <3
Men sov gott mina vänner , ovänner, snyggingar och mindre snygga :D LoVEE !

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback