Lite om mig.

 Heeeeeeeej Alla !!
 
Therese här jag är en rastlös tjej som gärna testar på nya saker, ska snart börja sätta igång att plugga igen. Den tid som blir över lägger jag mer än gärna på mina vänner och min familj, Jag älskar att festa lever för att shoppa, Som vilken 20 åring som helst antar jag, men trots detta har jag vissa saker som ja e rätt ensam om, jag älskar svenska filmer ALLA! (Nästan). Att kolla på så ska de låta (Älskar peter settman) och allsång på skansen e ett måste! Finns de nå bättre än att spela sällskapsspel? TP tillexempel, tycker de är tråkigt att folk verkar ha glömt bort hur roligt det faktiskt kan vara. Den coolaste personen jag vet är Magnus Uggla, Och jag är ett stort fan av Göran Persson BARA för att han e såå cool men Mikael Persbrandt äger mitt hjärta;) Så jag är så klart en stor beckfantast, kan nog alla repliker i filmerna, de som är värda att kunna i allafall. När ingen ser löser jag korsord, Och kollar på vem vet mest Rickard Olsson oh hans brillor <3! " Den som leder när vi slutar, den vinner". Tänkte börja blogga, mest för min egen skull eftersom att det kan vara skönt att bara skriva av sig. 
Och de som kommer läsa den kommer även få en djupare inblick i mitt liv och om hur de är att vara jag 365 dagar om året vad jag gör, ska göra, inte gör, bordde gör, tänker och tycker och så vidare, ni förstår! : )..
Ha de guld så länge, vi hörs snart igen Hejpa^^ !

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Frugan

haha du e så sjuk gumman .

men alla dom där sakerna gör så du e väldigt unik ^^

jag älskar dig gumman = )

även om du löser korsord i smyg , kollar på beck , älskar peter settman m.m. ;D

glöm inte bort att du e värdefull = )



massa love från mey te dey

Postat av: Anonym

Oh vad glad jag blir älskling : ) Tack för alla snälla ord ! : ) : ) <3 <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback