Heeja måndag, min dag idag?

 Mötet gick prima utan papper, som tur är : ).
 Dag kom och hämtade mig efteråt så åkte vi till s-tuna, men när vi typ var framme så fick bilen sladd och åkte över på andra sidan och nästan in i ett träd på den sidan jag satt men som tur e bor vi i kära svarie så snödrivan va i vägen, fast de hade nog aldrig hänt om vi inte hade bott här häller, men de konstiga e att han körde i 30?.
Och han som aldrig kör lungt och inget händer sen när han väl gör de : ).
 Men de var det första jag sa till honom, nu borde du tänka efter, hade inte vart lika glassigt i 160 kanske!?.
 Och självklart hade bussen precis kommit också så jag fick typ krypa ut över hans sida medan 25 pers står och råglor! eftersom att min dörr inte gick att öppna inte skämigt alls!! hahaa sen går de förbi en "efterbliven" tjej och ställer sig och pekar och skriker vem har gjort så där med bilen? haha va ska man göra mer än skratta aya nu är det över iaf.
Nu tänkte jag laga lite mat medans dom försöker rädda bilen ; ) , får se vad jag slänger ihop för något.

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: <3 Moster <3

Tur att det gick bra Gull-Gull! Bilen skiter jag i om dom kan rädda den, huvudsaken att det inte hände något med dig! Är rädd om dig min lilla skrotunge. Löööööv yoooou! Kram & puss på nosen <3

Postat av: karroow

vad bra att ni bor i sverige och inte sladdade in i trädet .

hahaha men fyfaen vilken skön brud som frågade om vem som gjort så med bilen xD det är vid sånna tillfällen man får bra självförtroende angående sina egna hjärnceller . xD haha

Postat av: Thereyse

Haha ja menarde , tur att de gick bra iaf : )

Älskar dig också moster Puss&Kraam



Haha ja men eller hur karrow helt sjukt jue : D

Fan vad jag skämdes ; S !! Dina grannar du vet hon som jobbade på Konsum gick självklart förbi.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback