En Bloggfri helg tog ledigt : ). Vi hade i...

En Bloggfri helg tog ledigt : ). Vi hade iaf en trevlig fredag. Vi var först på sportbaren och jag Spöade Isak i air Hockey tre gånger Woho!. Sen vaRt det ut och dansa på bmb.. Igår hade vi farväl festen för min kära vän Sahra som ska flytta till USA och Harald som ska ut i armèn.. Idag har jag bara ätit godmat och ben and jerry så gott : P.. Nu ska ja kolla time out oh vänta på w a l l a n d e r! Tack till er sötungar som gjorde min helg! LOve

Permalink Allmänt Kommentarer (10) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: josephine- fixar din design gratis!

Hej!

Just nu har vi en tävling på våran blogg!

där man kan vinna en smyckesats!!! som är värt 249kr! http://twinblogg.blogg.se/2011/january/tavling-1.html#comment

Postat av: Filmster.se

Hej, du har väl inte missat Filmster.se? Det är en helt ny filmblogg med massor av bra filmtips! Om du gillar Filmster kan det vara bra att veta att det går finfint att följa den via både Facebook och Bloglovin'!



Ha en underbar och filmrik kväll! :)

Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

Postat av: O L I V I A - ooliivias.blogg.se

skönt att ta en paus från bloggen ibland :)

Postat av: sofie

Hej! Just nu pågår det en bloppis på min blogg med mängder med kläder som ska bort så snabbt som möjligt!

Klicka vidare på länken här för att komma direkt till inlägget:

http://sofieskogstrom.blogg.se/2011/january/saljes-klader-i-mangder.html



Hoppas du hittar ngt!

Kram

Postat av: Anonym

Skönt att du är tillbax igen. Saknat dina rader <3

Postat av: Thereyse

Jo visst är det så : ) Ibland är de skönt att baraa tänka på annat.

Men nu ska jag bli bättre på att faktiskt försöka uppdatera varje dag : P

Ska kolla in era bloggar med : ) Kraam

Postat av: Karrow

ByeBye Sahra & Harry , <3<3 massa kärlek till er . även om jag inte kunde följa med , så ska ni båda veta att jag kommer sakna er enormt ,



men nog om det , =)

hoppas din helg va toppen princess ^^

saknar rey

Postat av: Karrow

ByeBye Sahra & Harry , <3<3 massa kärlek till er . även om jag inte kunde följa med , så ska ni båda veta att jag kommer sakna er enormt ,



men nog om det , =)

hoppas din helg va toppen princess ^^

saknar rey

Postat av: Karrow

ByeBye Sahra & Harry , <3<3 massa kärlek till er . även om jag inte kunde följa med , så ska ni båda veta att jag kommer sakna er enormt ,



men nog om det , =)

hoppas din helg va toppen princess ^^

saknar rey


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback