Onsdag hela dagen.

 Okej dagen idag har völl inte varit så innehålls rik! Gick upp 7 i morse och var som en zombi, orkade inte ens fixa mig, Så när jag skulle gå och fylla på mitt busskort trodde inte tjejen i kassan att jag var 20 utan att jag skulle åka på barn : D hahaa, Men sen nu när jag gjorde mig i ordning vart de andra bullar då behövde jag inte visa något legg alls när jag handla snus : P
Har vart med Sahra hos mig idag och softat med en bra film och godmat. Nu är jag hos Tobbe och väntar på att dom ska komma hem från träningen, Sen ska vi åka och kolla på teater MYSIGT! Blir en trevlig och lugn onsdag. Puss&kraam

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback