Människor i ett nötskal!

 haha skulle logga in här på min blogg, men råkade skriva min andra mail och kom in på en gammal blogg, som jag hade förut och tydligen inte tagit bort! De var kul att läsa en del saker, som ett inlägg om en disskution som jag och Eemelie hade haft kopierade inlägget så att ni också skulle kunna läsa : 

"Jag och Emelie hade som vanligt värsta disskutionerna om allt mellan himmel och jord och så klart blev vi lika osams som vanligt. 
Vi ska inte disskutera religoner och moral, för de finns mycket som vi tycker olika och mycket som den andra verkligen inte står för, och vi kom in på giftemål mellan kusiner och hon sa att det var lagligt här i Sverige, men jag trodde inte en sekund på det hon sa.
Men jag googlade och vad står det  att det  är mycket vanligt att folk gifter sig med sina kusiner och att det händer dagligen här i SVERIGE !! Alltså de är sjukt och äckligt incest för fan : -S
Sen att de till och med är tillåtet att ha sex med djur så länge de inte säger i från eller tar skada. HUR I HELVETE ska ett djur kunna säga ifrån? ett skäll för ja och två för nej? Vilken jävla människa äre som har rätten att bestämma det här?
Jag blir ärligt så arg de är sjukt , ja riktigt jävla sjukt !!
Jag skäms för att kalla mig människa.
Wälkommen till Sverige där det är okej att gifta sig med sina Kusiner och ligga med sina husdjur.
Men jävlar dig om du Pissar ute!! Man tvivlar jue verkligen stort på mänskligheten med allt vad den nu innebär."



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback