Lördags.

Tänkte att eftersom jag var så dålig på att uppdattera i helgen så slänger jag in lite bilder istället. Bilderna är tagna utav Torbjörn Windahl.




Sahra, Jag&min älskade ostmacka Och Carro.





Rebecca, Martin, Harald&Sahra.





Jag, Princtess!





Harryboy : )!






Min vän Sahra :)







S & Jag, vi ser lite halvmuppade ut måste jag säga :).


 Vi hade iallafall en riktigt trevlig kväll :)
med massa gott bröd som Tobbe och S hade bakat super duktiga e dom. Underbart trevligt sällskap och sen får vi jue inte glömma körsbärsvinet vi fick smaka som Sahra och hennes mamma hade gjort. Tack alla som var med och gjorde kvällen, och så vill jag även säga lycka till till mina kära vänner H&S Som ska lämna oss för en stund!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback