Hejjpa!"

 Tebax här nu igen och skriver, mig blir man inte av me så lätt! :D.
  Har precis tagit ett varmt bad, och ätit goda mackor och druckigt te& kollat "Sofias änglar". Har också gjort ett tappert försök att försöka organisera, mina närmaste veckor, men de är ju mig vi pratar om så vi får väll se hur det går med den saken : )! Jag har dock planerat iaf vilket e bra noog! åh vad ska Princtess ha försig nu dåe?
 Ska nog försöka sätta på en bra film och försöka sova så snart som möjligt tror jag! Ska upp tidigt imorgon med : ( Först möte, men sen ska jag&Sahra gå på teater också vi ska se : - Änglarnas hobby, på våran gamla skola : D Men jag skriver mer imorgon om jag inte uppdatterar senare iaf, bara för att jag kan lixom!
Ha en fortsatt bra tisdagkväll mina vänner LOve.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback