Girltalk.^^

Oj vad dålig jag börjar bli på att uppdatera, de verkliga livet kommer lixom emellan ibland.
Men sen sist, har jag väll egentligen inte gjort så mycket.
Just nu e ja hos Karrow har vart här sen igår, vi har haft jätte mycket girltalk! Vilket vi båda behövde för hon har jue vart i skogen i två veckor : S !
Oh de hade hänt både de ena & de andra med oss båda , så de var sköönt att få lätta sitt hjärta : ) !
Vi hade så myk snack att ja försov mig oh missa hela mötet idag : D Jaja de gör inte så myk endå.
Men skriver mer sen, e som sagt inte så pepp just nu, men ville bara berätta lite hur de ser ut för mig just nu, och ja kan jue endå inte berätta om vårat girltalk lixxom de är jue TOPHEMLIGT! minst.
Så, så äre.


Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Nämän har du ett liv utanför denna risa sida.....Det trodde jag ej ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback