Sessan, min It-kisse & mitt håriga-hjärta.

Underbaraste sessis <3 min lilla maria montazami katt, hon är kär i toffsar kastar man en jagar hon den som en hund, hon är grym på Apport! Hon älskar datorer, speciellt att komma och lägga sig på dom, de e gölligt ibland blir lite jobbigt ibland när man pluggar och trycker bort hela skiten!! min lilla IT-katt!!
Hon är sveriges största klump, eftersom hon inte fattar hur stor hon egentligen e, så hoppar hon in & har ner ALLT!!
Och tro mig hon vet va hon vill!! Om man inte har tid me henne när hon vill de, så kommer hon fram och biter på än, SE MIG ANNARS DÖR JAG!! Oh älskade lilla hjäärtat. Jag och mamma pratade om henne igår, och jag sa de att Sessan kan inte leva utan mig, oh mamma svarar : - De e du som inte kan leva utan Sessan! hahahaha så snäll men de e nog Sant! Skulle inte klaraa mig utan min Korv, För hur dåligt man än mår en dag så gör min prinsessa ngt knäppt! Eller baraa finns där!.. Sessan&Tessan..
Och de e inte jag som har valt hennes NAMN, jag tyckde också dee va lite sjukt, jag sa till mamma du kan väll inte ge katten typ samma namn som jag har, men hon sa baraa: Du heter Therese & inget annat ;) Mamie vägrar inse att jag kallas Tessan och hon skulle aldrig kalla mig de.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback